Tuesday 13 March 2018

Pengenalan

Assalamualaikum wbt semua.

*tengok jam* Selamat Pagi...

Pagi ini, aku bangun bersiap untuk kelas seperti biasa. Tapi nasib baik aku bukak whatsapp sebelum gerak ke kelas. Member dalam group bagi tahu yang kelas pagi cancel. haha sebagai insan yang lemah, hati aku melonjak kegembiraan. *aduhai... lemah... lemah...

Jadi, pagi ini aku hanya nak berkenalan dulu. Aku tulis blog ni untuk berkongsi pendapat aku dan berkongsi kisah-kisah aku saja sebenarnya. Sebelum ini pun, aku pernah ada blog. Tapi, lama dahulu kala. Zaman-zaman budak baru nak up dulu. Kongsi cerita... Design-design blog, lawan blog siapa yang paling cantik... *aduhai... tak matangnya zaman tuu

Lepas SPM, aku mengambil keputusan untuk delete blog macam tu. Empat tahun jugak menyepi dari dunia blogging ni, hari ni sebelum nak gerak pergi kelas, aku buat keputusan untuk buat blog baru. Sebenarnya, dah lama plan nak blogging balik, tapi memikirkan yang aku ni pelajar perakaunan, aku rasa benda ni buang masa. Lagipun, aku tengah ada komitmen lain. Dengan kelab lagi, dengan perangai aku yang nak lagha lagi. Aduhai...

Tapi hari ni, aku tekad. Aku nak jugak blogging balik. Kali ni bukan untuk nak lawan blog siapa paling cantik dah, tapi lebih kepada aku nak berkongsi dengan korang semua. In shaa Allah... So, stay tune!

No comments:

Post a Comment